Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Moda Męska Online produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Moda Męska Online Patrycja Cieśla, 33-156 Skrzyszów Ładna 45 wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji załączonym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.

Prosimy, nie wysyłaj paczek za pobraniem. Zastrzegamy sobie prawo do nie odbierania takich przesyłek. Wyślij paczkę z potwierdzeniem nadania. Jest ono niezbędne w przypadku zaginięcia przesyłki i jest jedynym dokumentem do ewentualnej reklamacji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, nienaruszony, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep Moda Męska Online zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Sklep Moda Męska Online ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny.